par Socrate » 09 Mai 2015, 18:34
1955: "Satch plays Fats" de Louis Armstrong
1965: "Kinda Kinks" et "The kink kontroversy" des Kinks / "ESP" de Miles Davis /"Bringing it all back home" et "Highway 61 revisited" de Bob Dylan / "Maiden voyage" d'Herbie Hancock / "A love supreme", "Ascension", "New thing at Newport" et "Meditations" de John Coltrane / "My generation" the Who / "Help!" the Beatles / "The beach boys today!" des Beach boys / "Otis blue" de Otis Redding
1975: "Radio-Activity" de Kraftwerk / "Wish you were here" de Pink Floyd / "Blood on the tracks" et "the basement tapes" de Bob Dylan / "Young americans" de David Bowie / "Timewind" de Klaus Schulze / "Coney Island baby" de Lou Reed / "Neu! '75" de Neu / "Zuma" et "Tonight's the night" de Neil Young / "Journey to love" de Stanley Clarke / "Rubycon" de Tangerine Dream / "Godbluff" de Van der graaf generator / "Horses" de Patti Smith
1985: "Psychocandy" the Jesus and Mary chain / "Meat is murder" the Smiths
1995: "Washing machine" de Sonic Youth / "Foo Fighters" des Foo Fighters
2005: "Demon Days" de Gorillaz / "You could have it so much better" de Franz Ferdinand / "In your honor" des Foo Fighters
Je ne suis ni Athénien, ni Grec, mais un citoyen du monde. Tout ce que je sais, c’est que je ne sais rien. Il vaut mieux subir l'injustice que la commettre etc...